Kokkolan Meripelastajat ry

SMPS Kokkolan Meripelastajat - Gamlakarleby Sjöräddare ry
perustettiin keväällä 1966 ja se on alueellisten meripelastus- yhdistysten keskusjärjestön Suomen Meripelastusseuran (SMPS) jäsen.
Yhdistys pyrkii yhteistyössä viranomaisten kanssa ylläpitämään ja kehittämään vapaaehtoista meripelastusvalmiutta Kokkolan saaristossa ja Perämeren eteläosassa.

Kokkolan Meripelastajien jäsenmäärä on noin 200, joista parikymmentä toimii meripelastusaseman henkilöstönä ja yhdistyksen johtotehtävissä.
Yhdistyksen toimintaan ovat tervetulleita kaikki vapaaehtoisesta meripelastustoiminnasta kiinnostuneet henkilöt. Vuotuinen jäsenmaksu on 35 euroa. Tällä summalla pääsee mukaan kaikkeen yhdistyksen toimintaan, saa neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Vapaaehtoinen Meripelastaja-lehden sekä mahdollisuuden osallistua Meripelastusseuran monipuoliseen koulutukseen.

Tekninen toteutus: W3 Group